بهترین طرح های تابلو فرش ماشینی
نوشته شده توسط : سینا شعبانی

زیباترین طرح های تابلو فرش ها کدامند ؟ کدام طرح ها طرفداران بیشتری دارند و فروششان بهتر است ؟

حتما هنگام خرید تابلو فرش این سوالات برایتان پیش آمده است و به دنبال طرح های خاصی از تابلو فرش هستید که برای منزل خود یا به عنوان هدیه تهیه کنید .

طرح و نقشه هایی که در تابلو فرش های ماشینی و دستباف استفاده می شوند تقریبا یکسان هستند اما از نظر ظرافت و زیبایی با یکدیگر تفاوت دارند .

در تابلو فرش های ماشینی به این دلیل که گره و ریشه ها توسط نیروهای انسانی ایجاد می شوند و برای این کار دقت زیادی به کار می رود ، نقشه ی تابلو زیباتر به نظر می رسد و بسیار نفیس و ارزشمند هستند .

البته تابلو فرش های ماشینی هم زیبایی زیادی دارند و با توجه به این که به غیر از روش بافت ، روش های چاپی هم در تولید این تابلو ها استفاده می شود طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبایی در آن ها استفاده می شود .

در نوع چاپی که کلاریس یا سابلیمیشن است تعداد رنگ های بیشتری استفاده می شود . بنابراین طرح و نقشه به کار رفته زیباتر به نظر می رسد .

بهترین طرح های تابلو فرش

طرح های به کار رفته در تابلو فرش ها تقریبا دارای موضوعات یکسانی هستند که بهترین آن ها عبارتند از :

طرح مناظر طبیعی :

در این تابلو از نقشه هایی بر گرفته از طبیعت استفاده می شوند که در بر گیرنده طرح جنگل ، رودخانه ، کلبه ، دریا و غیره است . چنین طرح هایی طرفداران زیادی دارد چون همه ی مردم به طبیعت علاقه دارند .

طرح آیات و روایات قرآنی :

بعضی از آیات و روایات معروف با خط های بسیار زیبا در تابلو فرش ها ایجاد می شوند مانند و ان یکاد و آیه الکرسی .

طرح گل و گلدان :

در تابلو فرش ها معمولا از طرح های دسته گل استفاده می شود که به دلیل استفاده از رنگ های متنوع و زیبا دارای جلوه ی زیادی هستند .

طرح نقاشی های معروف جهان :

در تعدادی از تابلو ها از نقاشی های معروف جهان ایده گرفته شده است که محبوبیت زیادی در بین دوستداران هنر دارند . تابلو های های شام آخر و شاعر جوان از جمله این طرح ها هستند . از نقاشی های مینیاتور هم در تابلو فرش ها استفاده می شود .

طرح چهره :

این نوع تابلو ممکن است دارای طرح چهره افراد مشهور و سرشناس باشد یا مشتریان به صورت سفارشی تابلوی چهره مورد علاقه خود را تهیه کنند .





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: